Jak szybko skonfigurować nowy inteligentny głośnik Google Nest
Kilka prostych kroków, aby Twój inteligentny głośnik był gotowy
Inteligentne głośniki są niezbędne podczas budowania ekosystemu inteligentnego domu, który obejmuje niezbędne podłączone urządzenia. Te zasilane przez asystenta należą do najlepszych inteligentnych głośników na rynku dzięki ofercie Google Nest Audio. Jest to jeden z najłatwiejszych w konfiguracji i obsłudze, który pomaga kontrolować inteligentne urządzenia domowe, zadawać pytania i odtwarzać ulubione utwory w całym domu. Oto jak go skonfigurować.
ANDROIDPOLICJA WIDEO DNIA
Jak skonfigurować głośnik Google Nest
Zanim zaczniesz grać z nowym głośnikiem, musisz go skonfigurować. Ukończenie zajmuje kilka minut. Oto jak to się robi.
Zainstaluj aplikację Google Home
Najpierw zainstalujesz aplikację Google Home na swoim telefonie lub tablecie. Aplikacja Google Home pomaga skonfigurować głośnik Nest i sterować pozostałymi inteligentnymi urządzeniami w domu.
Pobierz Strona główna Google aplikację na telefonie, jeśli nie jest zainstalowana. Podłącz przewód zasilający głośnika i poczekaj kilka minut, aż się uruchomi. W większości przypadków wita Cię ustnie w kilku językach. Twój telefon automatycznie wyśle Ci wiadomość e-mail notyfikacja aby skonfigurować urządzenie. Dotknij go i przejdź bezpośrednio do Skonfiguruj głośnik Sekcja. W przeciwnym razie wykonaj czynności opisane w Połącz głośnik ze swoim kontem Sekcja.
Połącz głośnik ze swoim kontem
Po pobraniu Google Home i włączeniu głośnika nadszedł czas, aby skonfigurować go za pomocą aplikacji.
Otworzyć Strona główna Google aplikacja. W większości przypadków konfigurowane urządzenie pojawia się u góry ekranu w aplikacji Google Home. Dotknij karty z napisem Ustawiać po której następuje nazwa urządzenia, na przykład Skonfiguruj Nest Audio. Następnie po wyświetleniu monitu o wybranie domu wybierz Dodaj kolejny dom. Jeśli urządzenie się nie pojawi, możesz je znaleźć ręcznie. Uzyskiwać Zaczynaj i nadaj nazwę swojemu domowi.
Skonfiguruj głośnik
Aby w pełni wykorzystać możliwości głośnika, dostosuj go za pomocą danych osobistych, takich jak adres domowy lub różne konta rozrywki.
Zostanie wyświetlony monit o wprowadzenie adresu domowego. Zaleca się wprowadzenie go w celu uzyskania osobistych rekomendacji, ale możesz pominąć ten krok, jeśli wolisz go nie ujawniać. Aplikacja automatycznie wyszukuje inteligentne urządzenia w Twoim domu. Następnie pokazuje te, które nie są skonfigurowane i czekają na połączenie z kontem. Twój nowy głośnik pojawi się na tej liście. Jeśli urządzenie pokazane na ekranie jest tym, które chcesz skonfigurować, stuknij tak kontynuować. Głośnik, który konfigurujesz, wyemituje sygnał dźwiękowy potwierdzający, że łączysz właściwy głośnik ze swoim kontem. Jeśli prawy wydał dźwięk, stuknij tak. W przeciwnym razie dotknij Spróbować ponownie. Zostaniesz zapytany, czy chcesz poprawić wrażenia mówcy, udostępniając dane o awariach i dzienniki z Google. Od Ciebie zależy, czy zaakceptujesz warunki. Podłącz nowy głośnik do sieci Wi-Fi. Wybierz sieć, z którą chcesz się połączyć i wprowadź hasło, chyba że Google zna je z Twojego konta.
Gratulacje, powiązałeś swój nowy głośnik ze swoim kontem Google! Możesz teraz wybrać konta multimedialne, które chcesz połączyć z nowym głośnikiem, takie jak Spotify lub YouTube Music.
Wykorzystaj w pełni Asystenta Google
Asystent Google może pomóc w wielu zadaniach i pytaniach, a także sterować i automatyzować wiele inteligentnych urządzeń domowych. Aby w pełni go wykorzystać i uzyskać jeszcze lepsze wrażenia, sprawdź, jak go dostosować i uzyskiwać spersonalizowane wyniki na podstawie swoich zainteresowań.
Wybierz ustawienia dźwięku dla spotkań Webex i webinariów
Aby uzyskać więcej informacji na temat testowania głośnika i mikrofonu, zobacz Testowanie głośnika i mikrofonu podczas spotkań Webex .
Aby uzyskać więcej informacji na temat dostosowywania głośnika i mikrofonu, zobacz Dostosowywanie głośności mikrofonu i głośnika komputera podczas spotkania Webex .
Głośnik – możesz wybrać opcję głośnika z menu rozwijanego, a następnie przetestować głośnik.
Mikrofon – wybierz opcję mikrofonu z menu rozwijanego, a następnie przetestuj swój mikrofon.
Automatycznie dostosuj głośność – jeśli ta opcja jest wybrana, automatycznie zwiększa lub zmniejsza głośność głośnika i mikrofonu.
Zwolnij spację, aby wrócić do wyciszenia.
Tymczasowo wyłącz wyciszenie, przytrzymując spację — jeśli ta opcja jest zaznaczona, możesz tymczasowo wyłączyć wyciszenie, przytrzymując spację. Aby uzyskać więcej informacji na temat wyciszania i wyłączania wyciszenia siebie, zobacz Wyciszanie lub wyłączanie wyciszenia w pakiecie Webex Meetings .
Synchronizuj stan przycisku wyciszania na urządzeniu mikrofonowym – jeśli wyciszysz się na innym urządzeniu, zostanie to odzwierciedlone na spotkaniu.
Opcje inteligentnego dźwięku Webex:
Usuwanie szumów – usuwa wszystkie szumy tła.
Optymalizuj pod kątem mojego głosu – usuwa wszystkie szumy i mowę w tle.
Optymalizuj pod kątem wszystkich głosów – usuwa wszystkie szumy tła i wzmacnia wszystkie głosy w pobliżu.
Tryb muzyczny – inni słyszą oryginalny dźwięk, gdy grasz na instrumencie lub śpiewasz. Aby uzyskać więcej informacji na temat trybu muzycznego, zobacz Włączanie trybu muzycznego podczas spotkań Webex i seminariów internetowych Webex.
Używanie inteligentnych głośników aplikacji Teams do identyfikowania znajdujących się w pokoju uczestników w transkrypcji spotkania
Używanie inteligentnych głośników aplikacji Teams do identyfikowania znajdujących się w pokoju uczestników w transkrypcji spotkania
Jeśli Microsoft Teams Rooms organizacji są wyposażone w inteligentne głośniki, możesz organizować spotkania, podczas których można zidentyfikować uczestników w transkrypcji na żywo. Podczas spotkania wszyscy uczestnicy mogą łatwo zobaczyć, kto co mówi, a transkrypcja po spotkaniu identyfikuje zarówno uczestników zdalnych, jak i uczestników w pokoju (z wyjątkiem tych, którzy nie zdecydują się na identyfikację).
Konfigurowanie profilu cyfrowego głosu Obecnie możesz skonfigurować swój profil głosu za pomocą klasycznej wersji aplikacji Teams , systemu Windows lub komputera Mac. Znajdź ciche miejsce do nagrywania. Zalecamy również korzystanie z najlepszego dostępnego mikrofonu. Upewnij się, że język aplikacji Teams jest ustawiony na angielski. Możesz zarejestrować swój profil głosowy w en-us, EN-GB, EN-CA, EN-AU, IE (angielski indyjski) lub NZE (angielski nowej Zelandii).
• Obok obrazu profilu wybierz pozycję Więcej opcji > Ustawienia i sprawdź w obszarze Język.
Uwaga: Po skonfigurowaniu profilu głosowego możesz przełączyć go do dowolnego z 17 obsługiwanych języków. W obszarze Ustawienia wybierz pozycję Rozpoznawanie , a następnie rozpocznij.
Na następnym ekranie wybierz pozycję Rozpocznij przechwytywanie głosu i przeczytaj tekst.
Po zakończeniu wybierz pozycję Zatrzymaj przechwytywanie głosu. Na ostatnim ekranie wybierz pozycję Zamknij.
Identyfikowanie "Głośnik X" podczas transkrypcji na żywo Podczas identyfikowania mowy uczestnika w pokoju można przypisać mu resztę tego, co mówi podczas spotkania. Aby zidentyfikować osoby na przyszłych spotkaniach, muszą skonfigurować swój profil głosu. Uwagi: Zidentyfikowana osoba będzie mogła odmówić identyfikacji.
Osoby może również zrezygnować z identyfikacji we wszystkich podpisach i transkrypcjach. Aby uzyskać szczegółowe informacje, zobacz Ukrywanie tożsamości w podpisach i transkrypcjach spotkań. Powyżej jakiejkolwiek mowy przypisanej do "Głośnik X" wybierz pozycję Identyfikuj głośnik.
W wyświetlonym polu wyszukiwania zacznij wpisywać imię i nazwisko osoby, a następnie wybierz głośnik. Na liście zostaną wyświetlone wszystkie osoby, które otrzymały zaproszenie na spotkanie przed spotkaniem.
Określ, czy chcesz zidentyfikować wszystkie wypowiedzi przypisane do "głośnika X" na spotkaniu, czy tylko to jedno wystąpienie.
Obok nazwy w transkrypcji pojawi się ikona ołówka wskazująca, że dana osoba została ręcznie zidentyfikowana. Po spotkaniu zidentyfikowana przez Ciebie osoba otrzyma powiadomienie w swoich działaniach w aplikacji Teams z opcją odrzucenia identyfikacji. Powiadomienie będzie zawierać kopię transkrypcji spotkania z wyróżnioną wypowiedzią, którą zidentyfikowano (może być konieczne przewinięcie w celu znalezienia).
Poprawianie identyfikacji podczas transkrypcji na żywo Możesz poprawić jeden fragment błędnie zidentyfikowanej mowy lub całą mowę przypisaną jednej osobie. Wskaż błędną mowę w transkrypcji i wybierz pozycję Edytuj prelegenta.
W wyświetlonym polu wyszukiwania zacznij wpisywać imię i nazwisko osoby, a następnie wybierz głośnik. Na liście zostaną wyświetlone wszystkie osoby, które otrzymały zaproszenie na spotkanie przed spotkaniem.
Wybierz pozycję Tylko ta , aby zmienić jedną nieprawidłową identyfikację, lub pozycję Aktualizuj wszystko , aby zmienić wszystkie wypowiedzi przypisane tej osobie.
Obok nazwy w transkrypcji pojawi się ikona ołówka wskazująca, że dana osoba została ręcznie zidentyfikowana. Po spotkaniu ta osoba otrzyma powiadomienie w swoich działaniach w aplikacji Teams z opcją odrzucenia identyfikacji. Powiadomienie będzie zawierać kopię transkrypcji spotkania z wyróżnioną wypowiedzią, którą zidentyfikowano (może być konieczne przewinięcie w celu znalezienia). Jeśli edytowana identyfikacja zostanie odrzucona, przemówienie zostanie przypisane do "Głośnik X".
Usuwanie identyfikatora podczas transkrypcji na żywo Po usunięciu identyfikatora dostarczonego przez inteligentny głośnik identyfikator staje się "Głośnik X". Wskaż mowę w transkrypcji i wybierz pozycję Usuń przypisanie autorstwa.
Edytowanie identyfikatorów w zapisanej transkrypcji Aby pobrać transkrypcję po spotkaniu, zobacz Pobieranie zapisanej transkrypcji. Wszelkie zmiany identyfikacyjne prelegenta wprowadzone podczas spotkania będą wyświetlane obok odpowiedniego wpisu w pobranej transkrypcji. Aby zidentyfikować niezidentyfikowanego prelegenta, poprawić błędną identyfikację lub usunąć identyfikację w transkrypcji, postępuj zgodnie z wcześniejszymi instrukcjami — proces jest taki sam. Podobnie jak w przypadku ręcznej identyfikacji podczas spotkania, każda osoba zidentyfikowana w transkrypcji otrzyma powiadomienie w swoich działaniach w aplikacji Teams z opcją odrzucenia identyfikacji.
Często zadawane pytania Jak mogę poprawić jakość transkrypcji? Upewnij się, że nie ma przeszkód fizycznych. Twój laptop oraz inne obiekty i ściany powinny mieć co najmniej 8 cali (20 cm) od inteligentnego głośnika. Dlaczego nie jestem identyfikowany? Skonfiguruję swój profil głosowy i moja mowa jest wyraźnie transkrypcja. Po spotkaniu spróbuj zaktualizować swój profil głosu.
Uwagi Inteligentne głośniki są obecnie włączone tylko dla dzierżaw opartych na Ameryka Północna.
Rozwinięte opcje językowe są obecnie obsługiwane we wszystkich regionach.
Każdy uczestnik spotkania musi zostać zaproszony indywidualnie, w oryginalnym zaproszeniu lub w przesłanym dalej zaproszeniu.
Tylko osoby należące do dzierżawy osoby, która rozpoczyna transkrypcję, są identyfikowane przez inteligentne głośniki.
Inteligentne głośniki działają najlepiej w średnich pomieszczeniach, które mieszczą od 8 do 10 osób.
Funkcja identyfikacji głosowej nie jest dostępna w przypadku spotkań z więcej niż 20 osobami w zaproszeniu e-mail.
Twój profil głosowy jest przechowywany w chmurze platformy Microsoft 365 z Twoją zawartością. Jeśli chcesz uzyskać dostęp do swoich danych, skontaktuj się z administratorem IT.
Profil głosowy użytkownika jest używany tylko do celów, na które wyrazisz zgodę, czyli do przypisywania komentarzy na spotkaniach. Firma Microsoft nie będzie używać Twojego profilu głosowych do żadnych innych celów.
Twój profil głosowy zostanie usunięty po trzech latach, jeśli nie zostaniesz zaproszony na żadne spotkania z inteligentnym głośnikiem w tym okresie.
Administrator IT może wyeksportować twoje dane dźwiękowe w dowolnym momencie.
Jeśli nie możesz uzyskać dostępu do niektórych funkcji, skontaktuj się z administratorem IT, aby uzyskać więcej informacji.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Wyświetl transkrypcję na żywo na spotkaniu w usłudze Teams