Home > Słuchawki > Usługi przesyłania strumieniowego w skrócie: tak popularne są Netflix, Disney + i Co.

Usługi przesyłania strumieniowego w skrócie: tak popularne są Netflix, Disney + i Co.

Sharing is caring!

W zeszłym roku Apple TV + i Disney +, dwaj główni konkurenci, weszli w świat usług strumieniowych, aby pójść w ślady Netflix. Ale użytkownicy są naprawdę zadowoleni tylko z jednej z tych dwóch nowych usług, podczas gdy druga jest określana jako „poniżej średniej”. Oto aktualny przegląd.

Disney +

Disney + dominuje: nowi gracze przyćmiewają Netflix i Apple TV +

Zarówno Disney+, jak i Apple TV+ rozpoczęły działalność jesienią 2019 r. Jak donosi MacRumors, wyniki niedawnego badania opublikowanego przez American Customer Satisfaction Index (ACSI) pokazują wyraźne różnice w zadowoleniu klientów. Podczas gdy Apple wielokrotnie się tym chwali, Apple TV+ najwyraźniej ma jeszcze sporo do nadrobienia w tej dziedzinie.

Na przykład Apple TV + jest oceniany w raporcie jako „poniżej średniej”, pomimo stosunkowo niskich kosztów i bezpłatnego rocznego dodatku przy zakupie urządzenia Apple. Dotyczy to również własnych treści Apple. Dopiero okaże się, w jakim stopniu niedawny zakup starszych seriali i filmów wpłynie na ocenę w przyszłości. Celem tych kampanii jest wzmocnienie własnego katalogu. Apple TV+ otrzymał więc tylko 74 na 100 możliwych punktów.

Z drugiej strony na górnym końcu skali znajduje się Disney +, drugi nowicjusz, który był w stanie wyprzeć czołowego psa Netflix z pierwszego miejsca z 80 punktami. To zadowolenie klientów widać również w ostatnio opublikowanych liczbach użytkowników. Zaledwie kilka miesięcy od premiery w listopadzie 2019 roku Disney+ miał już 54,5 mln widzów.

Bogata oferta seriali i filmów ze światów Walt Disney Studios, Pixar, Marvel, National Geographic i wreszcie Gwiezdne Wojny zapewnia niezwykle zadowolonych użytkowników. W związku z tym ankieta słusznie określa usługę jako „najlepszą w swojej klasie”.

Atrakcjami oferty Disney+ są również „The Mandalorian”:

Netflix: Disney + detronizuje najlepszego psa

Ponieważ Disney + był w stanie pozycjonować się jako nowicjusz na szczycie, Netflix musi teraz zadowolić się drugim miejscem. W porównaniu z poprzednim rokiem stracili nawet jeden punkt, a teraz zliczyli 78 na 100 możliwych punktów. Dostawca nadal ma najwięcej użytkowników z 183 milionami subskrybentów na całym świecie. Tylko w pierwszym kwartale 2020 roku zanotowano 16 mln nowych wpisów – kryzys Corony powinien tu pomóc. Wzrost cen na początku 2019 roku mógł być odpowiedzialny za ewentualną odliczenie punktów.

Podczas gdy Apple TV + krąży w dolnym środku pola obok YouTube TV i Google Play jako niezależna usługa przesyłania strumieniowego, aplikacja Apple TV – która wcześniej była wymieniona jako iTunes w ankiecie – zajmuje trzecie miejsce w ankiecie. Z 77 punktami, takimi jak Hulu, możesz zyskać jeden punkt w porównaniu z poprzednim rokiem i nadrobić zaległości w Netflix. Pełne szczegóły ankiety można znaleźć w American Customer Satisfaction Index.