Strona główna
Smartfon
Nowe smartfony Samsunga Galaxy S20, S20 Plus i S20 Ultra od kilku dni są dostępne w Niemczech. Jednak rozpoczęcie sprzedaży nie przebiega bez problemów. Przedstawiamy przegląd błędów i trudności, jakie nowe smartfony Samsunga przynoszą swoim klientom.
Wraz z wprowadzeniem na rynek nowych, topowych smartfonów Samsung Galaxy S20, Galaxy S20+ i Galaxy S20 Ultra użytkownicy zauważyli kilka poważnych problemów związanych z aparatem, GPS i systemem operacyjnym. Wiele z tych problemów można rozwiązać za pomocą aktualizacji oprogramowania. Jednak dopóki aktualizacje nie będą dostępne, klienci będą musieli pogodzić się z niektórymi błędami, które wymieniliśmy poniżej.
Problemy z aparatem
Wydaje się, że aparat S20 powoduje problemy na kilka sposobów. Właściwie powinno to przekonać mocnym autofokusem, który w wielu przypadkach wydaje się w ogóle nie działać i zapewnia rozmyte obrazy. Pojawiły się też problemy z wyzwalaniem lampy błyskowej LED. Samsung naprawia obecnie oba te elementy za pomocą aktualizacji, która na razie zostanie wdrożona tylko w Korei Południowej.
W osobnej aktualizacji Samsung chciałby udostępnić kolejną wersję aparatu. Aplikacja obecnie nieoczekiwanie ulega awarii. To powinno się zmienić.
Zużycie energii i proces ładowania
W tej samej aktualizacji, która nie jest jeszcze dostępna, Samsung chce również zrewidować zarządzanie baterią serii S20. W tej chwili system operacyjny wydaje się być tutaj zaprogramowany nieefektywnie i dlatego zużywa niepotrzebnie dużą ilość energii elektrycznej, aby radzić sobie z codziennymi zadaniami. Podobnie bezprzewodowe ładowanie urządzeń obecnie czasami prowadzi do przegrzania - problem, który również powinien zostać rozwiązany w tej samej aktualizacji.