Home > Inteligentny Zegarek > Edwards jest pionierem inteligentnych zegarków, aby pomóc przyszłym liderom być lepszymi i szybszymi

Edwards jest pionierem inteligentnych zegarków, aby pomóc przyszłym liderom być lepszymi i szybszymi

Sharing is caring!

Tech. sierż. Carmen Turcios Munoz, instruktorka Ellington Airman Leadership School, prezentuje inteligentny zegarek, który zapewnia lotnikom biofeedback w celu poprawy ćwiczeń fizycznych, ich snu, czasu, kiedy należy wykonać dane zadania i inne korzyści. (zdjęcie sił powietrznych autorstwa Gary'ego Hatcha)

 

BAZA LOTNICTWA EDWARDS, Kalifornia --

Ellington Airman Leadership School jest pionierem w stosowaniu inteligentnych zegarków w innowacyjnym wysiłku sił powietrznych, aby szkolić przyszłych liderów, aby byli bardziej wydajni, skuteczni i gotowi w sferze stale rosnących wymagań.

 

To kolejna nowość w bazie sił powietrznych Edwards w Kalifornii.

 

Szkoła wprowadziła inteligentne zegarki i planuje wdrożyć inteligentne pierścienie w najbliższej przyszłości, aby wprowadzić technologię biofeedbacku i zarządzania osobistego do programu nauczania.

 

Pomoże to uczniom poprawić ich aktywność fizyczną, sen, czas, w którym należy zająć się konkretnymi zadaniami i inne korzyści, które pomogą im być lepszymi liderami i osiągnąć więcej zawodowo i osobiście, powiedział Master Sgt. Chad Hardesty, komendant ALS.

 

W miejscu, w którym rekordy i pierwsze osiągnięcia są najczęściej osiągane na niebie nad bazą, po raz pierwszy doszło do tego w klasie ALS.

 

Nie działo się to jednak w próżni.

 

Szkoła otrzymała pomoc od wywołał, 412 th zespołu innowacji test Wing, która przewiduje, że środki wypłacone dla zegarków, wszystkie Garmin Fenix 6S jest. Szkoła ściśle współpracuje również z biurami profesjonalnej edukacji wojskowej Sił Powietrznych oraz Jednostką Innowacji Obronnych w Pentagonie.

 

„Wielkie Siły Powietrzne są bardzo zainteresowane tym, co robimy tutaj z tymi urządzeniami do noszenia” – powiedział Hardesty. „Komunikujemy się z nimi przez cały proces włączania ich do naszego programu nauczania”, powiedział.

 

Pierwsze zajęcia, które otrzymały zegarki, właśnie ukończyły 16 lipca. Pierwszego dnia zajęć uczniowie poznali cechy i funkcje zegarka, a następnie pobrali aplikację na swój telefon i zsynchronizowali swoje urządzenia.

 

Daje im to biofeedback, który jest gromadzony, interpretowany przez oprogramowanie i dostarczany im za pomocą użytecznego interfejsu, który pomaga im zrozumieć, jak wykorzystać dane do poprawy wydajności na kilka sposobów, gdy są poddawane testom w ALS.

 

„Uczniowie uwielbiają urządzenia do noszenia” – powiedział Hardesty.

 

„Większość z nich zostawia je prawie 24 godziny na dobę. Dostarczają Ci wiele danych, z których możesz skorzystać” – powiedział.

 

W ramach tego interfejsu studenci zapoznają się z kilkoma nowymi koncepcjami. Jednym z nich jest termin bateria ciała.

 

Bateria ciała służy do opisania – na podstawie własnych pomiarów biometrycznych użytkownika – oszacowania, na ile może być w danym momencie, aby dobrze wykonywać zadania wymagające fizycznie lub psychicznie. Urządzenie mierzy zmienność tętna, poziomy aktywności, poziomy stresu i dane dotyczące snu, aby oszacować poziom naładowania baterii organizmu użytkownika urządzenia, który jest reprezentowany przez liczbę od 1 do 100.

 

Podczas niektórych lekcji instruktorzy prosili uczniów, aby przyjrzeli się poziomowi baterii w ich ciele. „Zwykle ich baterie ciała są rano na wysokim poziomie”, powiedział Tech. sierż. Carmen Turcios Munoz, instruktor ALS. „Przychodzili z poziomami w niskich latach 90. i wysokich 80. Później w ciągu dnia, zwłaszcza po obiedzie, niektórzy z nich mieli mniej niż 30 lat”.

 

Jedną rzeczą jest mówienie w klasie o przewidywaniu poziomu energii, jaki będą mieli oni lub ich podwładni, i wzięcie tego pod uwagę przy planowaniu dnia. Ta lekcja nabiera nowego znaczenia, gdy uczniowie patrzą na własne liczby, które kierują sedno sprawy, mówią instruktorzy.

 

Jedną z oczywistych zalet biofeedbacku jest trening fizyczny, podczas którego instruktorzy zachęcają członków klasy do poprawy.

 

„Chcemy, aby uczniowie przenieśli wydajność na zupełnie nowy poziom” – powiedział Munoz

 

„Jeśli pójdą pobiegać, mogą nie tylko mierzyć czas biegu i rejestrować dystans, ale także monitorować tętno i dostosowywać tempo za pomocą wskazówek dotyczących tempa. Dzięki temu biegacz może poprawić swoje czasy biegu” – powiedziała.

 

Munoz powiedział również, że podczas trzeciego tygodnia szkolenia instruktorzy postawili wyzwanie krokowe. Zwycięzcą został ogłoszony ten, kto zrobił najwięcej kroków. Zwycięzca wykonał w tym tygodniu ponad 87 000 kroków – większość czasu ucznia spędziła w klasie.

 

Instruktorzy powiedzieli również, że wielu uczniów było w stanie lepiej zrozumieć własne zdrowie i to, jak może ono wpływać na ich zdolność do wykonywania prostych pomiarów, takich jak tętno spoczynkowe.

 

„Niektórzy patrzą na tętno spoczynkowe i myślą: 'Jeśli moje tętno jest tak wysokie, to nie jestem zdrowy. Może powinienem zacząć ćwiczyć trochę więcej cardio. Myślę, że to daje im perspektywę” – powiedział Munoz.

 

Studenci powiedzieli, że zegarek uwolnił ich od telefonów, powiedział Munoz.

 

„Podoba im się również funkcja, która pozwala im odbierać wiadomości tekstowe i e-maile bezpośrednio na urządzenie. Pozwala to uczniom być na bieżąco i minimalizuje rozpraszanie przez telefony” – powiedziała.

 

Jedną z mocnych korzyści wynikających z używania tych urządzeń do noszenia, powiedział Hardesty, jest to, że zapewniają one punkty danych, na które uczniowie mogą się przyjrzeć, aby pomóc im lepiej zrozumieć, dlaczego dobrze sobie radzili w jednej sytuacji, a w innej nie. Ponadto, gdy analizowane są dane z całej klasy, może to być wskazówką, którą instruktorzy mogą wykorzystać, aby zapewnić, że zajęcia w klasie są zaprojektowane tak, aby przynosić jak największe korzyści uczniom. Dodatkowo, ponieważ dane grupowe są przekazywane na poziom Sił Powietrznych, może to mieć wpływ na przyszły program nauczania, powiedział Hardesty.

 

Szkoła jest również gotowa do używania pierścionków Oura, oprócz zegarków, zaraz po zatwierdzeniu przez Siły Powietrzne. Pierścienie rejestrują również pomiary biometryczne osoby, ale przyjmują różne zmienne, które uzupełniają to, co robi zegarek, powiedział Hardesty.

 

Hardesty dwukrotnie przedstawił pomysł wykorzystania inteligentnych zegarków zespołowi SparkEd – oficjalnej firmie Spark Cell, uznanej przez AFWERX dla Edwards – po czym zespół zgodził się sfinansować zakup zegarków.

 

Główną misją AFWERX jest poprawa zdolności Sił Powietrznych poprzez łączenie innowatorów, upraszczanie transferu technologii i przyspieszanie wyników poprzez łączenie różnych, innowacyjnych członków z przemysłu, środowiska akademickiego i rządu; tworzenie opcji zdolności i możliwości tworzenia prototypów dla Sił Powietrznych; . . usprawnienie procesów akwizycji; oraz wspieranie kultury innowacji w lotnikach.