Home > Inteligentny Zegarek > E-rower na wieczność: Xtrabike RFA to trekking ORAZ rower cargo

E-rower na wieczność: Xtrabike RFA to trekking ORAZ rower cargo

Sharing is caring!

Strona główna

Mobilność

Xtracycle RFA E-Cargo-Bike to wyjątkowo elastyczny rower cargo z silnikiem elektrycznym. Dzięki zmiennemu rozstawowi osi możesz przekształcić go z roweru towarowego na przykład w rower e-trekkingowy. Producent reklamuje się więc hasłem: E-rower na wieczność.

To prawda, nigdy nie słyszeliśmy o rowerach RFA (Ready For Anything). Ale elektryczny rower towarowy Xtracy RFA jest w rzeczywistości czymś w rodzaju SUV-a na dwóch kołach. Dzięki zmiennemu rozstawowi osi jest nawet bardziej wszechstronny niż SUV.

Dobrze przeczytałeś - ten e-rower ma zmienny rozstaw osi i dlatego może być jednocześnie e-cargo, e-trekkingiem i e-rowerem miejskim. Rano możesz nim odwieźć dzieci do przedszkola i załadować ziemię doniczkową w drodze powrotnej. Wieczorem zmieniasz rozstaw osi, a potem przejeżdżasz wieczorne okrążenie po kraju na znacznie bardziej zwrotnym e-rowerze. Ross Evans, dyrektor generalny Xtracycle, opisuje to w ten sposób:

Elektroniczne wsparcie sprawiło, że rower transportowy był naprawdę atrakcyjny. Gradienty, upał, odległości, czas – rzeczy, które przy normalnych rowerach mogą szybko stać się irytujące, nie są już przerażające. Aby inwestycja w e-rower była naprawdę opłacalna, opracowaliśmy rower, który dosłownie zachowuje swoją wartość przez dziesięciolecia.

A producent osiąga to, dając swojemu e-rowerowi prawdziwe możliwości transformatorowe, które określa jako „system DynamicDrops”. W uproszczeniu jest to kilka otworów w ramie roweru, w które można zamocować tylne koło. Wymaga to poluzowania kilku śrub, ale bez specjalnych narzędzi.

W tym miejscu możesz znaleźć wideo z Youtube, które uzupełnia artykuł. Możesz to wyświetlić jednym kliknięciem.

Wyrażam zgodę na wyświetlanie mi treści zewnętrznych. Pozwala to na przesyłanie danych osobowych do platform stron trzecich. Więcej na ten temat w naszej polityce prywatności.

W tak zwanym „trybie krótkim” rozstaw osi odpowiada rozstawowi normalnego e-roweru, a rower jest zwinny i zwrotny. Z kolei w „trybie długim” masz pod sobą pełnoprawny rower cargo z silnikiem elektrycznym, o dobrej, stabilnej stabilności w linii prostej, który z łatwością przewiezie dwoje dzieci i sakwy. Odpowiednie foteliki dziecięce oraz wiele innych akcesoriów dostępnych jest bezpośrednio u producenta. ´

Silnik Bosch Performance Line CX i zasięg do 152 kilometrów

Każdy, kto przewozi bagaż, potrzebuje wydajności. Rower cargo Xtracycle RFA ma postać silnika elektrycznego firmy Bosch. Masz do wyboru napęd Performance Line o momencie obrotowym 65 Nm lub napęd CX, również firmy Bosch, o momencie obrotowym 75 Nm. Producent obecnie oferuje e-rower w dwóch poziomach prędkości, 32 km/h lub 45 km/h. Dlatego w Niemczech musisz zarejestrować rower cargo jako S-Pedelec. Ale całkiem możliwe, że wkrótce pojawi się wersja ze wspomaganiem pedałowania do 25 km / h na niemieckich drogach.

Istnieją również opcje baterii. Zasięg jest różny w zależności od tego, czy zamówisz baterię 400 watogodzin (65 kilometrów), 500 watogodzin (72 kilometry) czy dwie baterie 500 watogodzin (152 kilometry).

Xtracycle RFA E-Cargo-Bike: Cena i dostępność

Elastyczny rower e-cargo możesz skonfigurować i zamówić na stronie producenta. Ceny zaczynają się od równowartości około 3500 euro. Na następnej stronie przedstawiamy najbardziej ekscytujące, naszym zdaniem, nowe e-rowery od 2019 roku.

»Wskazówka: Najlepsi dostawcy VPN dla większego bezpieczeństwa i ochrony danych

Nie przegap niczego dzięki biuletynowi NETZWELT

W każdy piątek: Najbardziej pouczające i zabawne podsumowanie ze świata technologii!

... jeszcze więcej NETWORLD dla Twojej skrzynki pocztowej

Przeczytaj wcześniej naszą politykę prywatności. Szczegółowe informacje i inne opcje subskrypcji NETZWELT można znaleźć na powiązanej stronie.