Strona główna
Mobilność
Czy chcesz iść do piekarni bez przeszkód z Buzzraw X? Może to być trudne, ponieważ ten e-rower przyciąga wzrok jak kolorowy e-pies. Ci, którzy nadal się angażują, doświadczą bardzo niekonwencjonalnego sposobu poruszania się - i to bez pocenia się.
Coast Cycles Buzzraw X wyłonił się z pomyślnie zakończonego projektu crowdfundingowego. Możesz teraz zamówić w przedsprzedaży rower w trzech różnych etapach rozbudowy. Dostępna jest również wersja bez silnika z pedałem Buzzraw X.
To, co łączy wszystkie wersje, to dość dzika, przypominająca scrambler rama, która bardzo przypomina Lil'Buddy z Ruff Cycles. Ale w przeciwieństwie do tego, kierowca (i teoretycznie także pasażer) z Buzzraw X siedzi na w pełni resorowanym podwoziu i wyjątkowo długim siodle. Rower elektryczny nie jest jednak lekki.
Wprowadzenie: Buzzraw X
Buzzraw X jest dostępny w trzech różnych wersjach, z których dwie mogą być fabrycznie wyposażone w ... (źródło: Buzzraw) [pokaż na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 1/11
... zamów przepustnicę. Wtedy pedelec staje się prawdziwym e-rowerem. Producent oferuje również... (Źródło: Buzzraw) [Wyświetl na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 2/11
... opcja silników montowanych z tyłu lub pośrodku, oba napędy pochodzą od Bafang. (Źródło: Buzzraw) [Zobacz na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 3/11
Rower elektryczny jest bardzo wygodny, oferuje zawieszenie i siodełko, .... (źródło: Buzzraw) [Wyświetl na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 4/11
... który może pomieścić również dwie osoby. (Źródło: Buzzraw) [Zobacz na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 5/11
Hamowanie odbywa się za pomocą tarczy z przodu iz tyłu. Zawieszenie ... (Źródło: Buzzraw) [Wyświetlacz z jednej strony | Pokaż jako historię] Zdjęcie 6/11
... obiecuje komfortową żeglugę - to dobrze pasuje ... (źródło: Buzzraw) [pokaż na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 7/11
... do e-roweru. (Źródło: Buzzraw) [Zobacz na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 8/11
W wersji 250 wat silnik obsługuje maksymalnie 25 km/h. Wyświetlacz ... (Źródło: Buzzraw) [Wyświetl na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 9/11
... również pochodzi z Bafang. Z kolorami i oponami .... (Źródło: Buzzraw) [Wyświetl na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 10/11
... masz wiele możliwości wyboru. (Źródło: Buzzraw) [Zobacz na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 11/11
Choć wygląda tak kompaktowo, waży 28 kilogramów. Kolejnym ciekawym detalem jest niewymagający konserwacji karbonowy napęd paskowy Gates, który odpowiada za przenoszenie mocy.
Wersja o mocy 250 lub 750 watów
Słowo kluczowe przenoszenie mocy: Buzzraw X jest dostępny z dwoma silnikami o różnej mocy. Najbardziej interesująca dla nas w Niemczech jest wersja 250-watowa. Wtedy Buzzraw X to pedelec, czyli legalnie rower. Silnik Bafang wbudowany w tylne koło wspomaga ruchy pedałowania do maksymalnej prędkości 25 km/h.
Nieco inaczej wygląda to w przypadku 750-watowej wersji e-roweru, która jest również dostępna. Chociaż producent Coast Cycles mówi o „Speed Pedelec Compliance”, dane techniczne nie zawierają żadnych informacji o maksymalnej obsługiwanej prędkości. Jeżeli jest to poniżej 45 km/h, rower zostałby zakwalifikowany jako S-Pedelec podlegający ubezpieczeniu. Jeśli jest powyżej tego, podróżujesz lekkim motocyklem, który wymaga prawa jazdy i rejestracji.
W Niemczech druga opcja oferowana przez producenta jest zdecydowanie niedopuszczalna. Ponieważ silnik Bafang może być wyposażony w tryb „tylko elektryczny”; Niezbędny uchwyt przepustnicy można umieścić bezpośrednio w koszyku podczas składania zamówienia. Wtedy masz e-rower w klasycznym znaczeniu tego słowa, na którym nie musisz już pedałować, ale możesz go używać tylko na terenie prywatnym. Zasięg wymiennego akumulatora różni się w zależności od stylu jazdy i wynosi do 80 kilometrów.
Buzzraw X: Cena i dostępność
Wszystkie wersje Buzzraw X można zamówić w przedsprzedaży na stronie producenta. Według informacji pierwsze egzemplarze zostaną wysłane w październiku 2019 roku.
Wersja pedeleka o mocy 250 W kosztuje 3779 euro. Mocniejsza wersja 750 W nie kosztuje żadnych dodatkowych kosztów. Jeśli zrezygnujesz z silnika, zapłacisz tylko 1035 euro. W przypadku Buzzraw E250 / E750 dostępne są również tańsze warianty z uproszczonym wyposażeniem. Tutaj musisz na przykład obejść się bez zawieszenia. Wersja z pedelekiem kosztuje zaledwie 2246 euro. Na następnej stronie przedstawiamy najlepsze nowe e-rowery 2019 roku.
»Wskazówka: Najlepsi dostawcy VPN dla większego bezpieczeństwa i ochrony danych
Nie przegap niczego dzięki biuletynowi NETZWELT
W każdy piątek: Najbardziej pouczające i zabawne podsumowanie ze świata technologii!
... jeszcze więcej NETWORLD dla Twojej skrzynki pocztowej
Przeczytaj wcześniej naszą politykę prywatności. Szczegółowe informacje i inne opcje subskrypcji NETZWELT można znaleźć na powiązanej stronie.