Home > Inteligentny Głośnik > Dwustronny e-rower o mocy 4 kW: krok w prawo, uśmiech z lewej

Dwustronny e-rower o mocy 4 kW: krok w prawo, uśmiech z lewej

Sharing is caring!

Strona główna

Mobilność

Każdy, kto ogląda SEM Adventure pod górę z prędkością 60 km/h w środku lasu, może się zdziwić, bo to podobno e-rower z pedałami. Silnik o mocy 4 kW schowany jest niepozornie. Nigdy nie widzieliśmy takiej mieszanki roweru, e-roweru i e-motocykla.

Z tylnym kołem kręcącym się dziko, kierowca SEM Adventure włoskiego producenta Agazzini przedziera się przez błoto nad wzgórzami i dolinami w filmie, a chwilę później ląduje na szczycie wzgórza. Nie widać tego, ale nie zakładamy, że kierowca się spocił. Co to za dwukołowiec? Pedelec? Rower elektryczny? E-motocykl?

Prezentacja Agazzini SEM Adventure

Prawie bardziej e-motocykl niż e-rower, to jest ... (źródło: Agazzini) [pokaż na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 1/7

... SEM Adventure to mieszanka różnych gatunków. To nie ma znaczenia - ma ... (Źródło: Agazzini) [Wyświetl na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 2/7

... mocny silnik o mocy do ... (źródło: Agazzini) [pokaż na jednej stronie | Pokaż jako historię] Rys. 3/7

... 6 kW w trybie sportowym. W związku z tym zakres ... (Źródło: Agazzini) [Wyświetl na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 4/7

…co najmniej 50 kilometrów to wcale nie jest takie małe. (Źródło: Agazzini) [Wyświetl na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 5/7

Niestety nie można tego powiedzieć o cenie. E-rower kosztuje... (źródło: Agazzini) [pokaż na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 6/7

... ponad 7000 euro. (Źródło: Agazzini) [Wyświetl na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 7/7

SEM Adventure to właściwie wszystkiego po trochu, najprawdopodobniej e-motocykl w formie e-roweru. Oferuje tryb wyłącznie elektryczny. Możesz, ale nie musisz samodzielnie wchodzić na pedały, które wciąż tam są. Jeśli nie masz na to ochoty – co jest zrozumiałe przy wadze pojazdu co najmniej 28,5 kg – wystarczy, że wciśniesz przycisk i ruszysz. Następnie silnik napędza niezwykły elektryczny rower górski o imponującej mocy 4 kW i rozpędza go do 60 km/h. Moment obrotowy jest jeszcze bardziej imponujący: 130 Nm.

Napęd łańcuchowy po prawej, napęd pasowy po lewej

Brzmi to sprzecznie, ale SEM Adventure, podobnie jak Delfast Top 2.0 lub Roadster firmy Vintage, były konsekwentnie pomyślane jako balans między e-rowerem a e-motocyklem. Po prawej stronie łańcuch biegnie „normalnie” od suportu do dźwigni zmiany biegów tylnego koła. Natomiast po lewej stronie pasek przenosi moc silnika, którego moc można w razie potrzeby zwiększyć do 6 kW. Aby dopełnić zamieszanie wokół gatunku: Dostępny jest również tryb pedelec, w którym Twoje własne ruchy pedałowania są obsługiwane przez silnik.

W tym miejscu możesz znaleźć wideo z Youtube, które uzupełnia artykuł. Możesz to wyświetlić jednym kliknięciem.

Wyrażam zgodę na wyświetlanie mi treści zewnętrznych. Pozwala to na przesyłanie danych osobowych do platform stron trzecich. Więcej na ten temat w naszej polityce prywatności.

Akumulator o pojemności jednej kilowatogodziny zapewnia dobrą zabawę na silniku. Według producenta typowe zasięgi 50 kilometrów powinny być możliwe, gdy często robi się pod górę. Możesz więc spodziewać się większych zasięgów w samolocie.

Cena i dostępność SEM Adventure

SEM Adventure można kupić na stronie producenta Agazzini za 7380 euro. W Niemczech e-rower jest niedozwolony ze względu na przepisy prawne i można nim jeździć tylko na terenie prywatnym. Na następnej stronie przedstawiamy kolejne najważniejsze wydarzenia tego roku dotyczące e-rowerów.

»Wskazówka: Najlepsi dostawcy VPN dla większego bezpieczeństwa i ochrony danych

Nie przegap niczego dzięki biuletynowi NETZWELT

W każdy piątek: Najbardziej pouczające i zabawne podsumowanie ze świata technologii!

... jeszcze więcej NETWORLD dla Twojej skrzynki pocztowej

Przeczytaj wcześniej naszą politykę prywatności. Szczegółowe informacje i inne opcje subskrypcji NETZWELT można znaleźć na powiązanej stronie.