Strona główna
jabłko
Apple zezwoli aplikacjom na wyświetlanie treści reklamowych w powiadomieniach w przyszłości. Firma uwzględniła już zmiany w wytycznych swojego sklepu z aplikacjami. Czy Twój iPhone wkrótce stanie się filarem reklamy?
Do tej pory powiadomienia na iPhonie lub iPadzie były wypełnione nowymi wiadomościami w WhatsApp, terminami kalendarza i innymi wiadomościami systemowymi. Jak donosi pogłoskowy blog 9to5Mac, firma z Cupertino wkrótce umożliwi również wyświetlanie tutaj treści reklamowych.
Apple już obrało kurs na to, umieszczając reklamy w wytycznych sklepu z aplikacjami. Jednak użytkownicy muszą początkowo zezwolić na reklamy, aby mogły być wyświetlane. Czas pokaże, czy należy to decydować w przypadku każdej nowej aplikacji lub całego systemu.
Ukryj niechciane powiadomienia
Jeśli w przyszłości aplikacje znajdą sposób na ominięcie Twoich uprawnień, nie stanowi to problemu. W końcu powiadomienia można wygodnie skonfigurować na iPhonie lub iPadzie. W naszym przewodniku Apple iOS pokażemy Ci szczegółowo, jak aktywować i dostosować powiadomienia iOS.
Oprócz tej zmiany Apple zaostrzyło również zasady dotyczące aplikacji randkowych i „aplikacji wróżbiarskich”. Ponadto firma umieszcza funkcję „Zaloguj się przez Apple” w aplikacjach, które już umożliwiają logowanie przez Facebooka lub Google.
»Wskazówka: Najlepsi dostawcy VPN dla większego bezpieczeństwa i ochrony danych
Nie przegap niczego dzięki biuletynowi NETZWELT
W każdy piątek: Najbardziej pouczające i zabawne podsumowanie ze świata technologii!
... jeszcze więcej NETWORLD dla Twojej skrzynki pocztowej
Przeczytaj wcześniej naszą politykę prywatności. Szczegółowe informacje i inne opcje subskrypcji NETZWELT można znaleźć na powiązanej stronie.