Home > Słuchawki > E-rowery Harley-Davidson: Duże silniki, również do elektrycznego roweru damskiego

E-rowery Harley-Davidson: Duże silniki, również do elektrycznego roweru damskiego

Sharing is caring!

Strona główna

Mobilność

Harley-Davidson zaprezentował trzy e-rowery. Pedeleki mają kilka specjalnych cech, takich jak powiększony silnik i tylko jedna dźwignia hamulca. Amerykański kultowy producent najwyraźniej naprawdę poważnie podchodzi do odejścia od silnika spalinowego.

Kiedy myślisz o Harley-Davidson, z pewnością nie masz na myśli pojazdów elektrycznych. Ale to właśnie z nimi producent, który w przeszłości wielokrotnie znajdował się na trudnych wodach, trafia na pierwsze strony gazet. Na przykład z modelem LiveWire, grupa ma w planach cieszący się dużym zainteresowaniem motocykl elektryczny, który ma przyciągnąć nowych i starych nabywców jednocześnie. Po tych wysiłkach najwyraźniej podążają teraz rowery elektryczne.

Nie, Harley-Davidson nie buduje e-rowerów. Ale niewielka część kultowej marki znajduje się również w Fuell Fluid-1, pedeleku Erika Buella. Oferuje długą żywotność baterii za rozsądną cenę.

Jak donosi amerykański magazyn Electrek, Harley-Davidson ogłosił model e-roweru rok temu, ale z wyjątkiem kilku rysunków koncepcyjnych, powstrzymywali się od szczegółów. Teraz za jednym zamachem pojawiają się trzy bardzo specyficzne modele, w tym dedykowany model e-roweru Harley dla kobiet z głębokim krokiem. Oficjalnie trzy e-rowery są prototypami. Ale szanse na produkcję seryjną nie są złe.

Uderzająco duży silnik w e-rowerze Harley

Wciąż brakuje informacji technicznych na temat wbudowanych komponentów e-rowerów. Bardzo mocny silnik jest najwyraźniej opracowaniem własnym. Trudno sobie wyobrazić, żeby Harley-Davidson polegał na dostawcach takich jak Bosch. Akumulator wydaje się być zintegrowany i dość ciasny w porównaniu z silnikiem.

Według Harley-Davidson wszystkie trzy modele powinny umożliwiać spokojne podróże po mieście. Duże opony dobrze się z nim komponują - nie ma zawieszenia. Spojrzenie na kierownicę rodzi pytania. Bo tutaj nie ma dwóch dźwigni hamulca, jak to zwykle bywa, a tylko jedna. Fakt może wynikać ze statusu prototypu. Producent motocykla może planować kombinowany układ hamulcowy, który nie jest nietypowy w konstrukcji motocykla, w którym siła hamowania rozkłada się równomiernie na oba koła po pociągnięciu za dźwignię. A może jest nawet hamulec nożny?

E-rowery Harley-Davidson: cena i dostępność

Trzy pokazane modele e-rowerów zostały niedawno zaprezentowane na konferencjach dealerów i nie są jeszcze przeznaczone do sprzedaży. W związku z tym nie ustalono jeszcze ceny za motocykle Harley eBikes. Wysiłki ze strony producenta dają nadzieję na wczesne wejście na rynek. Eric Buell, który przez długi czas pracował dla Harley-Davidson, teraz z powodzeniem sprzedaje również rowery elektryczne pod nazwą Fuell. Na kolejnej stronie przedstawiamy najlepsze e-rowery 2019 roku.

»Wskazówka: Najlepsi dostawcy VPN dla większego bezpieczeństwa i ochrony danych

Nie przegap niczego dzięki biuletynowi NETZWELT

W każdy piątek: Najbardziej pouczające i zabawne podsumowanie ze świata technologii!

... jeszcze więcej NETWORLD dla Twojej skrzynki pocztowej

Przeczytaj wcześniej naszą politykę prywatności. Szczegółowe informacje i inne opcje subskrypcji NETZWELT można znaleźć na powiązanej stronie.