Strona główna
Mobilność
Specialized Kenevo SL obiecuje ekstremalną moc eMTB. „Fully” niewiele waży i nie tylko obiecuje dobrą zabawę podczas zjazdów. Silnik jest zauważalnie słaby.
Wraz z Kenevo SL Specialized prezentuje klasyczny, zaawansowany technologicznie rower górski.
Ważący niecałe 18 kilogramów jest bardzo lekki.
Wysokiej jakości rama dostępna jest w czterech rozmiarach. Silnik jest stosunkowo słaby.
Po niezwykłym Turbo Levo, Specialized jeździ teraz prawdziwą rakietą na szlaki. Powitaj e-rower górski Kenevo SL na e-rowerowe innowacje roku!
Prezentacja: Specialized Kenevo SL
Rama nowości Specialized jest wyjątkowo lekka i oferuje... (źródło: Specialized) [pokaż na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 1/7
... zintegrowany wyświetlacz. Dostępne są aktualizacje oprogramowania układowego ... (Źródło: Specialized) [Pokaż na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 2/7
... w powietrzu. Ważenie .... (Źródło: Specjalistyczne) [Zobacz na jednej stronie | Pokaż jako historię] Rys. 3/7
... E-MTB jest jedną z lekkich ciężarówek ważących niecałe 18 kilogramów. To ... (Źródło: Specialized) [Wyświetl na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 4/7
... jest idealny na szybkie szlaki ... (Źródło: Specialized) [Pokaż na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 5/7
... w. Silnik podwaja siłę pedałowania. W porównaniu do .... (Źródło: Specialized) [Wyświetl na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 6/7
... stwórz konkurenta, więc musisz sam energicznie go podkręcić. (Źródło: Specialized) [Zobacz na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 7/7
Producent szczególnie kładzie nacisk na koncepcję zawieszenia, która została opracowana w ścisłej współpracy z konstrukcją ramy i przez prawdziwych ekspertów od szlaków. Właściciele E-MTB mają również wiele możliwości wpływania na geometrię.
Żadnego „nadmiernego silnika” wykonującego za Ciebie pracę
Jako napęd służy własny silnik SL1.1. Z momentem obrotowym 35 Nm i 250 watów mocy jest znacznie słabszy niż niektóre konkurencyjne modele, takie jak Haibike. Ale napęd waży tylko 1,95 kilograma, co częściowo wynika z magnezowej obudowy.
Każdy, kto usiądzie na e-rowerze górskim, nie jest entuzjastą sportu. Ale wręcz przeciwnie. Oto siedem powodów, dla których jazda na rowerze górskim z silnikiem elektrycznym nie jest dla mięczaków.
Silnik pomaga wspinać się po górach, ale nie zapewnia absolutnej mocy. Można to porównać np. z bardzo lekkim napędem Fazua. Motto: Sport powinien pozostać sportem – ale nikt nie ma nic przeciwko odrobinie wsparcia na górze w drodze do kolejnego zjazdu.
Przy 320 watogodzinach bateria pozostaje również znacznie poniżej zwykłego teraz znaku 500 do 600. Jeśli boisz się utknięcia, możesz dokupić dodatkowy zasięg w postaci drugiej baterii (+160 watogodzin), która występuje w postaci butelki do picia.
Cena i dostępność
Nowa prezentacja amerykańskiego producenta trafia pod flagą „S-Works” i dlatego z definicji nie jest okazją. Połączenia specjalistyczne w cenie 13 999 euro. Sama rama wycina głęboką dziurę w saldzie konta z 7000 euro. Wyjaśniamy, co należy wziąć pod uwagę przy zakupie e-roweru w poradach dotyczących zakupu wideo.
»Wskazówka: Najlepsi dostawcy VPN dla większego bezpieczeństwa i ochrony danych
Nie przegap niczego dzięki biuletynowi NETZWELT
W każdy piątek: Najbardziej pouczające i zabawne podsumowanie ze świata technologii!
... jeszcze więcej NETWORLD dla Twojej skrzynki pocztowej
Przeczytaj wcześniej naszą politykę prywatności. Szczegółowe informacje i inne opcje subskrypcji NETZWELT można znaleźć na powiązanej stronie.