Home > Inteligentny Zegarek > E-Bike: Rajd Vintage jest fajniejszy niż dozwolony

E-Bike: Rajd Vintage jest fajniejszy niż dozwolony

Sharing is caring!

Strona główna

Mobilność

Istnieje już kilka modeli e-rowerów w stylu retro. W 2019 roku pojawi się specjalna nowość z Vintage Electric Rally, ponieważ S-Pedelec jest przeznaczony nie tylko do użytku drogowego, ale powinien również dobrze wyciąć sylwetkę w terenie. Przedstawiamy to Tobie.

Znamy już z tego scramblera firmę Vintage Electric, która czerpie z historycznej konstrukcji motocykli, ale jest zdecydowanie za szybka na niemieckie drogi dzięki prędkości maksymalnej około 60 km/h.

Nowa premiera, nazwana Rally, po raz kolejny zawiera elementy stylistyczne charakterystyczne dla motocykla. Na przykład akumulator jest umieszczony w trójkącie ramy i na pierwszy rzut oka wygląda prawie jak silnik V, do czego przyzwyczaiłeś się z Harley-Davidson.

Prezentacja: Vintage Electric Rally

W modnym stylu retro ... (Źródło: Vintage Electric) [Pokaż na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 1/6

... Rally przez Vintage Electric. Sprężynowy widelec pochłania najcięższe uderzenia. Tył ... (Źródło: Vintage Electric) [Wyświetl na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 2/6

... ale rower jest nieresorowany. (Źródło: Vintage Electric) [Wyświetl na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 3/6

Producent wysyła również e-rower do Niemiec, ... (Źródło: Vintage Electric) [Pokaż na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 4/6

... jednak silnik 750 W jest dla naszych ustawodawców .. (Źródło: Vintage Electric) [Pokaż na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 5/6

... zbyt silne. (Źródło: Vintage Electric) [Wyświetl na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 6/6

Zasięg 100 kilometrów i problem

Według producenta energia akumulatora 500 Wh (48 V / 10,4 Ah) powinna wystarczyć na około 100 kilometrów, zanim trzeba będzie ponownie podłączyć akumulator. W tym przypadku ponowne pełne naładowanie powinno zająć tylko około dwóch godzin.

Vintage Electric Ralley oferuje aktywne wsparcie pedałowania do prędkości 45 km / h i dlatego musiałby być zatwierdzony jako S-Pedelec zgodnie z prawem w Niemczech i mieć etykietę ubezpieczeniową. Problemem dla niemieckich użytkowników nie jest prędkość, ale moc napędu.

Silnik piasty tylnego koła zapewnia ciągłą moc znamionową 750 watów - w Niemczech jednak tylko 500 watów jest dozwolone dla S-Pedeleków. Dostępny jest również tryb „Tylko elektryczny”, dzięki czemu nie musisz pedałować na tym eBike, co również nie jest dozwolone w Niemczech. Rajd jest jednak zupełnie nowy - amerykański producent może również dostarczyć wariant odpowiedni dla Europy i możliwy do wdrożenia przy rozsądnym nakładzie technicznym.

Rajd vintage: cena i dostępność

Jeśli chcesz teraz kupić ekscytujący e-rower w stylu retro, aby jeździć nim na prywatnej posesji, musisz spodziewać się ceny około 5000 USD. Możliwa jest również wysyłka do Niemiec. Świetne ceny! Na następnej stronie pokażemy Ci, jak możesz kupić nowy e-rower w znacznie niższej cenie z rowerem roboczym itp., a nawet mieć nadzieję na nowy model co trzy lata.

»Wskazówka: Najlepsi dostawcy VPN dla większego bezpieczeństwa i ochrony danych

Nie przegap niczego dzięki biuletynowi NETZWELT

W każdy piątek: Najbardziej pouczające i zabawne podsumowanie ze świata technologii!

... jeszcze więcej NETWORLD dla Twojej skrzynki pocztowej

Przeczytaj wcześniej naszą politykę prywatności. Szczegółowe informacje i inne opcje subskrypcji NETZWELT można znaleźć na powiązanej stronie.