Home > Inteligentny Głośnik > Dystansowanie iPhone'a: ​​użytkownicy muszą przez długi czas radzić sobie bez naprawianych urządzeń Apple

Dystansowanie iPhone'a: ​​użytkownicy muszą przez długi czas radzić sobie bez naprawianych urządzeń Apple

Sharing is caring!

Strona główna

Technologia

W związku z koronawirusem Apple zamknął swoje sklepy w wielu krajach na całym świecie – w tym w Niemczech. Co dzieje się z naprawionymi urządzeniami, które były gotowe do odbioru? Wsparcie Apple udziela teraz szokującej odpowiedzi.

„Możesz odebrać swoje urządzenie, gdy sklep ponownie się otworzy” — mówi strona główna Apple. Wciąż nie wiadomo, kiedy sklepy zostaną ponownie otwarte. W całym kraju handel detaliczny ma być zamknięty co najmniej do 19 kwietnia z powodu koronawirusa. Każdy, kto nie otrzymał jeszcze powiadomienia ze sklepu, że jego urządzenie jest gotowe do odbioru, będzie musiał czekać jeszcze dłużej. Ponieważ najwyraźniej naprawa na pasku Genius jest obecnie całkowicie zawieszona.

Obecnie możesz bezpłatnie zabezpieczyć różne usługi przesyłania strumieniowego, książki audio lub gry. Dzięki tym działaniom blokada staje się nieco bardziej znośna.

W końcu Apple jest bardzo przyjazny dla klienta w innych punktach. Użytkownicy mogą zwrócić ostatnio zakupione urządzenia do 14 dni po ponownym otwarciu sklepów. Każdy, kto zamówił produkt online i chciał, aby został dostarczony do pobliskiego sklepu Apple Store, może teraz również dostarczyć przesyłkę do domu. Jednak zamówienia, które zostały już wysłane do Apple Store, muszą najpierw zostać anulowane, a następnie ponownie złożone, ogłosił Apple.

»Wskazówka: Najlepsi dostawcy VPN dla większego bezpieczeństwa i ochrony danych

Nie przegap niczego dzięki biuletynowi NETZWELT

W każdy piątek: Najbardziej pouczające i zabawne podsumowanie ze świata technologii!

... jeszcze więcej NETWORLD dla Twojej skrzynki pocztowej

Przeczytaj wcześniej naszą politykę prywatności. Szczegółowe informacje i inne opcje subskrypcji NETZWELT można znaleźć na powiązanej stronie.