Home > Słuchawki > Apple AirPods 2: słuchawki bronią czołowej pozycji, zawodzą w jednym golu

Apple AirPods 2: słuchawki bronią czołowej pozycji, zawodzą w jednym golu

Sharing is caring!

AirPods dominują na rynku słuchawek bezprzewodowych: to dobra wiadomość dla Apple. Ale badacze rynku z Counterpoint Research dowiedzieli się jeszcze więcej – a Apple może się to nie podobać.

AirPods 2

Brak wzrostu: nowe AirPods równie udane jak ich poprzednicy

Choć Apple zaprezentowało nową generację AirPodsów na początku roku, w minionym kwartale firmie nie udało się zwiększyć swojego udziału w rynku słuchawek bezprzewodowych – Primusowi nie udaje się osiągnąć tego celu. Słuchawki nadal nie są złe: AirPods to wciąż najpopularniejsze słuchawki bezprzewodowe na rynku – i to z dużym marginesem:

AirPods firmy Apple stanowią ponad połowę rynku słuchawek bezprzewodowych, który urósł do 17,5 miliona urządzeń. Samsung po raz pierwszy uplasował się na drugim miejscu przed Jabrą. Counterpoint Research spodziewa się dalszego wzrostu Galaxy Buds (tutaj w teście). Powodem powinny być między innymi „agresywne oferty”, które mogłyby obniżyć marżę Samsunga, komentuje 9to5Mac.

Nazywane również przez niektórych „lepszymi AirPods”, bezprzewodowe słuchawki Apple Powerbeats Pro:

Podczas gdy pierwsza generacja AirPods sprzedawała się lepiej niż oczekiwano na początku roku, druga generacja nie spełniła oczekiwań, 9to5Mac cytuje raport Counterpoint Research, który nie jest publicznie dostępny.

Druga generacja AirPods prawie nie różni się od poprzednika – zwłaszcza na pierwszy rzut oka. Nowością jest chip w środku, obsługa komendy głosowej „Hej Siri”, nieco dłuższa żywotność baterii i opcjonalne etui do ładowania bezprzewodowego.

Nie chcesz przegapić żadnych wiadomości o technologii, grach i popkulturze?
Brak aktualnych testów i poradników? Następnie śledź nas na Facebooku
(GIGA Tech, GIGA Games)
lub Twitter (GIGA Tech, GIGA Games).